Մակբայեր

Գործնական աշխատանք

1. Յուրաքանչյուր շարքում գտնե՛լ մակբայը։
1. արագորեն, դեպի, փայտե, անշուշտ
2. ապա, մասին, լիովին, անշուշտ
3. եթե, որտեղ, ամենուր, այստեղ
4. մյուս, բոլոր, ուր, հապճեպ
5. ոչինչ, գրեթե, ինչ-որ, այսպես
6. երբ, բայց, նախօրոք, յուրաքանչյուր
7. միաձայն, ձայնավոր, հնչյուն, շառաչ
8. ինչ-ինչ, փոքր-ինչ, ինչ, որտեղ
9. սա, բոլոր, մասամբ, յուրաքանչյուր
10. ողջ, ամբողջ, ամբողջովին, ոչ մի
2. Կազմե՛լ նախադասություններ՝ գործածելով տրված մակբայները։
Հերոսաբար, մասամբ, փոքր-ինչ, ամենուրեք, լիովին։

Զինվորները հերոսաբար կռվում էին թշնամու դեմ:
Երեխաները մասամբ հետևում են իրենց առողջությանը։
Ձեր տունը փոքր-ինչ հեռու է մեզնից։
Ուր էլ չգնայի, ամենուրեք լսվում էր այս տարորինակ ձայնը։
Ես ձեր կարծիքի հետ լիովին համաձայն եմ։

3.Հետևյալ մակբայները գործածել բայերի հետ, գրել մակբայի տեսակը։
Հանկարծակի-հանկարծակի հայտնվել
գյուղեգյուղ-գյուղեգյուղ անցնել
դեսուդեն-դեսուդեն նայել
լրջորեն-լրջորեն պատասխանել
մեն-մենակ-մեն-մենակ զբոսնել
միաձայն-միաձայն որոշել
ամբողջովին-ամբողջովին մոռանալ
տարեցտարի-տարեցտարի սպասել
անմիջապես-անմիջապես արձագանքել
ագահաբար-ագահաբար թաքցնել
հաճախակի-հաճախակի ունկնդրել
խումբ-խումբ-խումբ-խումբ ներկայացնել
արագ-արագ-արագ-արագ թռչկոտել
վերջիվերջո-վերջիվերջո հասնել
հոտնկայս-հոտնկայս խոնարհվել
ներքուստ-ներքուստ
նյութապես-նյութապես

4.Տրված ածականներից ածանցների միջոցով կազմել մակբայներ։

քնքուշքնքշորեն
չար-չարաբար
համեստ-համեստորեն
դաժան-դաժանորեն
վայրագ-Վայրագորեն
մեղմ-Մեղմորեն
խիզախ-Խիզախորեն
քաջ-քաջաբար
վեհ-վեհապես
անշեղ-անշեղորեն
խոնարհ-խոնհարաբար
մարդկային-մարդկայինորեն
լուրջ-լրջորեն
ագահ-ահագաբար

5.Գտնել մակբայները, որոշել տեսակը։

Այստեղ օդն այնքան խեղդուկ էր, որ մարդիկ հազիվ կարողանում էին շունչ քաշել։ Շշնջյունները վայրկենաբար ընդհատվեցին։ Բժիշկը կամացուկ հայտնեց նրան որդու ժամանման լուրը։ Նա տխրում էր մենակ, առանց զավակների։ Թվում է, թե վաղուց, շատ վաղուց է բաժանվել նրանցից և կարծես անջատված է նրանցից հավիտյան։

Այստեղ-տեղ
Խեղդուկ-ձև
Վայրենաբար-ձև
Կամացուկ-ձև
Վաղուց-ժամանակ
Հավիտյան-ժամանակ

Автор: arsine☆

Ես Արսինե Բադալյանն եմ, սովորում եմ 9-րդ դասարանում, 15 տարեկան եմ: Ես շատ եմ սիրում ստեղծագործել և ընկերներիս հետ ժամանակ անցկացնել։ Նաև նվագում եմ կիթառ և շատ եմ սիրում նկարել։ Որպես ապագա մասնագիտություն ընտրել եմ ճարտարապետություն։

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы