Վրացական խոհանոց. Թարգմանություն

Վրացական ճաշատեսակների բաղադրատոմսերը տարբեր են՝ կախված տարածաշրջանից և ազգությունից: Արևմտյան գավառներում ցորենի հացի փոխարեն նախընտրում են կավե թավայի մեջ տապակած եգիպտացորենի տորտիլան։ Սամեգրելոյի տարածաշրջանի համար բնորոշ ուտեստ է տավարի մսով մակարոնեղենը, որը պատրաստվում է հատուկ տեսակի կարկանդակից։

Վրաստանի հաջորդ ազգային առանձնահատկությունը բաց կրակի վրա պատրաստելն է՝ խաչապուրին եփում են բաց ջեռոցում, խորովածը և այլ ուտեստներ խորովում կրակի վրա։ Կովկասյան խոհանոցի պահպանողական բնույթն արտահայտվում է նրանով, որ բաղադրատոմսերը գրվում են գրքերում և փոխանցվում ընտանիքի ապագա սերունդներին:

Աղբյուր

Автор: arsine☆

Ես Արսինե Բադալյանն եմ, սովորում եմ 9-րդ դասարանում, 15 տարեկան եմ: Ես շատ եմ սիրում ստեղծագործել և ընկերներիս հետ ժամանակ անցկացնել։ Նաև նվագում եմ կիթառ և շատ եմ սիրում նկարել։ Որպես ապագա մասնագիտություն ընտրել եմ ճարտարապետություն։

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы