Բացահայտիչ.Առաջադրանքներ

Կետադրել նախադասությունները, նշել բացահատիչների տեսակները։ 
Այդ երգը նա նվագել է իր հայրենի քարանձավներում՝ բարձրադիր այդ երկրում։ — Մասնավոր-պարագայական
Իրիկնաժամին նստում եմ մենակ՝ կանաչ առվի, մոտ ուռիների տակ։ — Մասնավոր-պարագայական
Հենց հաջորդ կիրակի առավոտ՝ կանուխ, որսորդ Անտոնը բռնեց անտառի ճանապարհը։ — Մասնավոր-պարագայական
Մենք քո խոնարհ ծառաներս՝ յոթ եղբայր ենք։ — Բուն բացահայտիչ
Ինքնաթիռի անձնակազմը շնորհավորում է ձեզ ու տալիս այս վկայագիրը՝ որպես հիշատակ։ — Մասնական բացահայտիչ
Քաղաքն ուներ երկու անուն՝ Գորիս և Կյորես։ — Բուն բացահայտիչ
Ոչինչ եկեղեցական չկար այդ ուխտավայրերում՝ ոչ գիր ոչ խաչ։ — Բուն բացահայտիչ
Այդ ժխորից՝ մարդկանց ու անասունների կանչերից, ազատ էր Պասաժը։ — Բուն բացահայտիչ
Ահա երևաց ինքը՝ քաղաքագլուխ, Մաթևոս բեյը։ — Բուն բացահայտիչ
Ո՞ւր էիր երեկ՝ ամբողջ օրը։ — Մասնավոր-պարագայական
Դիմացը՝ փողոցում, էլեկտրական խոշոր լամպ կար։ Մասնավոր-պարագայական
Մի անգամ էլ՝ շատ տարիներ առաջ, ճռնչաց այգու դուռը։ Մասնավոր-պարագայական
Ձեռքով նշան էր անում դեպի ներքև՝ դեպի գետի արմուկը։ — Մասնավոր-պարագայական
Ներքևը՝ ձորում, թառել են մի քանի տներ։ — Մասնավոր-պարագայական

Автор: arsine☆

Ես Արսինե Բադալյանն եմ, սովորում եմ 9-րդ դասարանում, 15 տարեկան եմ: Ես շատ եմ սիրում ստեղծագործել և ընկերներիս հետ ժամանակ անցկացնել։ Նաև նվագում եմ կիթառ և շատ եմ սիրում նկարել։ Որպես ապագա մասնագիտություն ընտրել եմ ճարտարապետություն։

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы