ԵՌՕՐՅԱ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՃԱՄՓՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆ ԱՐԱՏԵՍԻ ԴՊՐԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆ․ 23․04․2021 — 25․04․2021

Մեկնում
Վերադրձ

Այցելվող վայրերի վերաբերյալ տեղեկությունների հավաքում, ուսումնասիրություն։

Նորատուս-գյուղ Հայաստանի Գեղարքունիքի մարզում։ Նորատուս գյուղը հայտնի է իր հայտնի խաչքարերի գերեզմանոցով։ Նորատուսը (Նորադուզը) հնագույն բնակավայր է` բրոնզի և երկաթի դարերով թվագրվող բազմաթիվ հուշարձաններով։ Նորատուսը միջնադարում անվանվել է գյուղաքաղաք։ Կարծիք կա, որ Նորատուսը կառուցել է Գեղամ Նահապետը և կոչել է այն «Նորատունս», այսինքն` նոր տներ կառուցած։ Պահպանված միջնադարյան կառույցները թվագրվում են 9-17-րդ դարերով։

ԻՄ ՃԱՄՓՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԱՐԱՏԵՍ

Ես արատես եմ գնացել 3 անգամ՝ ամռանը, ձմռանը և աշնանը։ Շատ սպասելիքներ ունեմայդ ճամփորդությունից, քանի որ այն լինելու է իմ առաջին ճամփորդությունը 2021 թվականին։ Անհամբեր սպասում եմ այդ օրվանը և մտածում եմ, որ դա կլինի ամենալավ ճամփորդությունը։

Իմ մյուս ճամփորդությունները Արատեսի դպրական կենտրոն՝

Автор: arsine☆

Ես Արսինե Բադալյանն եմ, սովորում եմ 9-րդ դասարանում, 15 տարեկան եմ: Ես շատ եմ սիրում ստեղծագործել և ընկերներիս հետ ժամանակ անցկացնել։ Նաև նվագում եմ կիթառ և շատ եմ սիրում նկարել։ Որպես ապագա մասնագիտություն ընտրել եմ ճարտարապետություն։

ԵՌՕՐՅԱ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՃԱՄՓՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆ ԱՐԱՏԵՍԻ ԴՊՐԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆ․ 23․04․2021 — 25․04․2021: 2 комментария

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы